Klantenservice

Vragen?

Vragen over de producten van iSANO of jouw bestelling kun je 24 uur per dag e-mailen.
Vul jouw gegevens hiernaast in en wij zullen jouw vragen z.s.m. beantwoorden. Wij streven ernaar om dit binnen 1 werkdag te doen.

Prijzen
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Klachten(afhandeling)
Klachten lossen wij het liefst zo snel mogelijk op. Wij zijn altijd op zoek naar verbetering in onze producten en processen. Dus klachten, opmerkingen of aanmerkingen willen wij heel graag direct weten.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door ons te mailen. Vul jouw gegevens hiernaast in.

Als jouw klacht niet tot een oplossing komt, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Vermeld in je mail s.v.p. wel jouw telefoonnummer zodat we je ook kunnen bellen. Telefonisch kunnen wij meestal direct een reactie geven. Per e-mail reageren we ook zo snel mogelijk, het liefst binnen één werkdag.

Betaalmethodes
Je kunt bij iSANO op verschillende manieren veilig en gemakkelijk betalen.

iDEAL
iDeal is beschikbaar voor klanten met een Nederlandse betaalrekening.

Bancontact/KNC/CBC/ING Home’pay: is beschikbaar voor klanten met een Belgische betaalrekening.

Sofort Banking, Pay Pal, VISA & Mastercard.
Voor betalen met creditcards of via Sofort Banking en Pay Pal rekenen wij een toeslag. De toeslag is te zien tijdens het afrekenproces.

Neem contact op
* Verplichte velden

Inschrijven Nieuwsbrief

Vul uw e-mailadres in om onze nieuwsbrief te ontvangen.